Blogia
1december

Playstation Hur Hack köper Sudoku Premium Hack Mod Generator Sudoku ◆ On-Line Device Ipod

Sudoku ◆ hack

 

 

 

  • engelsk
  • rating =14220 recensioner
  • Pussel
  • critiques =Jag älskar den här appen! Det är väldigt färgstarkt och inställningarna är lättillgängliga och det finns fyra olika nivåer, lätt, medium, hård och expert. Detta skulle vara ett femstjärnigt betyg om det inte var för annonserna. De ger dig inte ens en pop up! Du rör inte skärmen och appen omdirigerar dig till App Store. Det blir väldigt irriterande, eftersom så snart du öppnar appen igen får du en videoannons där du måste "spela" annonsen för att få den att gå iväg. Jag är på randen av att ta bort den här appen på grund av detta eftersom det blir mycket irriterande och inte värt det i 5 sekunder av spel innan det bombas med App Store. Mina ursäkter till någon som letar efter en sudoku app. Om du hatar annonser laddar du inte ner den här appen. Om detta blir fixat kommer jag säkert att ändra denna recension. Tack för att du läste som jag vet att det här är länge
  • version =1.9
  • Användarbedömning =4,6 av 5
  • inköp =Sudoku Premium

0 comentarios